23. helmikuuta 2014

Veden äärellä jälleen,veden kiehtoessa....

Kosken kuohuessa mentiin tännäänkin,kun käytiin myllyssä ja minä läksin sillä aikaa,kävelee Huopanankoskea kattelee,ja olihan tuossa kattelemista.Minä kun olen sellanen,jotta vesi on tärkeää mulle.Sitä kun pentuna olin AINA uimassa järvessä,aina.Tykkään vedestä,olen vesi immeinen,vesi kiehtoo minua..Tuolla koskessa vesipisarat lenteli ympäriinsä luoden kristallihelmiä♥..En tiiä,mikä on tuossa vedessä,se joka kiehtoo minua,penskana menin aina rantaan ja ei kun uimaan ja en välittänyt ajasta yhtään,mamma huusikin aina,jotta missä se tyttö oikein on taas,ja tuli rantaan niin johan sannoi,että siellähän sinä oot,,.    

Tässä näkkyy olevan pieni puro,jossa vesi solisee eteenpäin yötäpäivää,.. 

 Tässä sillalla kävelin puoelelta toiselle,kuvaten samalla.Kapea oli silta keskeltä,mutta hyvin autot ppääsi eteenpäin ja minähän olin ihan sillankaiteen vieressä,joten,,.Aaltojen kiemuroita ja kiehkuroita tulvillaan,vesi ryöppysi etteenpäin♥,valtavalla voimalla meneekin

 Aalloilla keinuen käy askeleet luo menneen elämän,kuohujen vallatessa maailman,,,..Hivelevän rentoa aaltoilua,muokkailua keskellä syvintä olemusta..
 Oksistojen päissä jännästi jääpalleroita kiinni,ne veden seassa ohjaa veden väreilyä,siilaten tomut jaloistaan..
 Kyllä tätä kattelee mielellään.Isäntä tulikin sit hakee vähän ajan päästä,tästä paikasta ja lähettiin silla aikaa vierailee kylässä,kun mylläri jauhoi myllyssä,kun isännällä ol säkillinen jyviä vieläkin ja halus jauhattaa,joten mikäs siinä,nyt saan tehtyy ruisleipää ja paistankin leivinuunissa,johon mahtuu muutamia leipiä,,.Ja leivin uunissa on paljon parempi paistaa,ei mene sähköä ja tulloo parempaa leipää :)..




 Niinkuin näkyy,vesi on tärkeä elementti minulle,kuvista käy hyvin ilmi se,pyrin vettä kuvaamaan erikohdista ja suunnista,mistä vain pystyy ja saa paremmin myös luontoa esiin kuvista,tykkään samoilla luonnossa ja katella kohteita,josta kuvata,,.Vettä sitä pitää olla kuvissa ja siksipä kosket on intohimoni kuvaamisessa.♥
  
Se alkaa jälleen huomenna uusi viikko ja eipä ole enää kuin viikko jälellä tätä Helmikuuta aatella,sitten tulloo Maaliskuu,kyllä kevättä kohti mennään ja lujaa♥..Kevät touhuja ajatellen jo sormetkii syyhyää päästä maata tonkimaan ja laittelee kukkapenkkejä,entäs teillä muilla,joko alkaa sormenpäissä kutiamaan??,kevät sen saa aikaan,joten sitä ootellen,,,...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)



10 kommenttia:

  1. Hienonnäkönen paikka, todella! Ja ihanaa, että saatte ihan vasta jauhettuja jauhoja, wow. Minun vanhemmat asuvat keski-suomessa ja siellä äitini leipoo myös itse ruisleipää leivinuunissa, nam se on hyvää =).

    VastaaPoista
  2. Katinka:Jeps pääsen tekkee ruisleipää ja ihan leivin uunissa,jippiii:)

    VastaaPoista
  3. Kaunis paikka!

    Mukavaa viikkoa:)

    VastaaPoista
  4. Upeita koskikuvia- Kiitos !
    Lehtiharavointiin syyhyää sormet.

    VastaaPoista
  5. Sussi:Tuo on todellakin kaunis paikka ja kesällä verratenkin:)
    Kiitos smaoin sinulle

    VastaaPoista
  6. Lauri:Minulla syyhyää kukkapenkkiin sormet,kun saan upottaa multaan ne:)

    VastaaPoista
  7. Komeaa kuohuntaa!

    VastaaPoista
  8. Onpa hienonnäköinen paikka! Kauniita kuvia kuohuista :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit sivuillani,tulen vuorostani vierailulle ♥