28. marraskuuta 2016

Neulomista,neulomista......

 Heippodei,siitä on aikoo jälleen,mutta joulukiireet alkaneet,ettei täällä kerkee oikein käydä,vaan nyt piti sen verran ottaa aikaa,että päivitän tätä ja onhan sitä tapahtunut paljonkin.....
No minä ku oon tällanen heppahullu,pitihän saada kunnon talviratsastussaappaatkin ja niinpä ne nyt on mun <3,ratsastushousut on ostettu jo...Kokeilin näitä ja vau miten sopivat hyvin,kyllä sitä pitää olla vcarusteet kun on sellanen harrastuskin,ihanaa.....

Vaan tässä päivänä yhtenä sain kolauksen tai paremminkin jymäyksen päähäni,kun mun ratsuna ollut heppa potkas takasellaan ja se tuli niin nopeesti,etten ehtinyt aatella,mitään,ykskaks olin maassa,siinä ihmettelin,jotta mitäh...ihm...tapahtui,ennenkuin tajusin että kaviohan se ol :(,no siinä ei onneks tarvittu lekurissa käyntiä,onneks ei pahemmin sattunut eikä huimaustakaan ollu...Näistä pitää ottaa varovaisuus mieliinsä,että on tarkempi,paitti kun on sanottu,ettei tää kyseinen heppa ole ikään tehnyt tuota ja on minunkii antanut putsata kavionsa.....No siinä arvuuteltiin mistä moinen ja tultiin siihen tulokseen jotta sillä hepalla oli mahanpuruja,koski ilmeisemmin mahaan :(,siitä se kimmoke....
 Minä sitä aloin neulomaan sukkia,ostin sukkalankoja sen verta,ettei ihan heti tarvii ostaaa..
3 parit jo neulonut,yhdet neuloin pukinkonttiin tuttavalle,ompahan valmiina sit aikanaan kun aatto lähestyy,vielä pitää 2 parit ainakin neuloa,joten työtä riittää...... :)

 Minä sitä ostattelen heppaa,sitä IKIOMAA,tästä meinasin heppaa,mutta mutta,tämä kuulema on säikky,ei siiä autoja,traktoreita ja eikä sovi aloittelijalle,voi harminpaikka,tää kuitenkin ois ollut melkein naapurissa,mut ei mahda mitään...No olen laitellu etiäpäin viestiä,että täällä kaipais heppahullu hepoa ja onneks on sellasia kavereita,jotka auttaa siinä...
 Nämä on sen mun kaverin heppoja etummainen tamma on tiineenä,eli varsoo...<3

 
Tein tässä ykspäivä juustokiekkoja,sattui osumaan silmiin lehdessä tällänen ohje,joten päätin kokeilla ja niin siinä kävi,että herkullisiahan näistä tuli (Y) :)...
Täällä on satanut lunta,tosin märkää sellasta....

Kohta samoilee tutuille poluille,joten 

Hyvää alkanutta viikkoa kamut

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania villasukkia olet neulonut. Toivotaan, että löydät sopivan hevosen. Mukavia talvipäiviä!

    VastaaPoista
  2. Hyvää viikkoa ja joulunodotusta! On ne joskus arvaamattomia nuo hevoset.

    VastaaPoista
  3. Onneksi ei käynyt pahemmin. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan hepan.
    Olet kutonut pirteitä sukkia. Niitä on kiva antaa ja kiva saada.

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit sivuillani,tulen vuorostani vierailulle ♥